کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317818 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ارتقای ویندوز 11 Pro به Enterprise با مشکل "دسترسی رد شد" مواجه است

شرکت مایکروسافت تایید کرد که کاربران نسخه Pro ویندوز 11 در زمان ارتقا به اشتراک معتبر ویندوز 11 Enterprise با مشکل مواجه می‌شوند. این اشتراک معتبر از طریق مرکز مدیریت مایکروسافت 365 اختصاص داده می‌شود. طبق اعلام مایکrosoft، این ارتقا با خطای "دسترسی رد شد" همراه با کد خطای "0x80070005" مواجه می‌شود.

مایکروسافت این مشکل را در بروزرسانی ماه آوریل ۲۰۲۴ با کد KB5036893 که آپدیت بزرگ ویندوز 11 نسخه ۲۳H2 (به همراه آپدیت Moment 5) نیز بود، پیدا کرده است. این بروزرسانی همچنین باعث مشکلات و باگ‌ های دیگری از جمله کندی سیستم با کدهای خطای 0x8007000d و 0x800705b9 شده است.

 

ارتقای ویندوز 11 Pro به Enterprise با مشکل

 

تا زمان نگارش این مطلب، مایکروسافت جزئیات بیشتری در مورد این مشکل در وب‌ سایت داشبورد سلامت ویندوز ارائه نکرده است و تنها مقالات پشتیبانی Patch Tuesday خود را بروزرسانی کرده است. آن‌ ها در بخش "مشکلات شناخته شده"، این مشکل جدید را به همراه علائم و "راه حل" آن اضافه کرده‌اند، هرچند این "راه حل" در واقع راه‌ حلی نیست و فقط اعلام می‌کند که مایکروسافت در حال بررسی این موضوع است.

علائم: بعد از نصب این بروزرسانی یا بروزرسانی‌ های بعدی، ممکن است هنگام ارتقا از Windows Pro به یک اشتراک معتبر Windows Enterprise با مشکلاتی مواجه شوید.

 

نتیجه: در اثر این کار، ممکن است علائم زیر را مشاهده کنید:

  1. عملیات ارتقای سیستم‌ عامل ممکن است با شکست مواجه شود و این در بخش "نتایج اجرای آخر" در تسک اسکجولر (Task Scheduler) با عنوان "خطای دسترسی رد شد (کد خطا 0x80070005)" در تسک LicenseAcquisition قابل مشاهده باشد.

 

راه حل موقت: ما در حال کار بر روی راه‌ حلی هستیم که در بروزرسانی‌ های آینده ویندوز در چند هفته آینده منتشر خواهد شد.

سایر مشکلات موجود در حال حاضر در ویندوز شامل باگ استفاده زیاد از CPU مرتبط با Phone Link و یک مشکل در OneDrive است که به نظر می‌رسد پوشه‌ های به اشتراک گذاشته شده دچار مشکل شده‌اند و به میانبرهای اینترنتی تبدیل شده‌اند و همچنین مشکلی دیگر که باعث خرابی برنامه Photos به دلیل سیاست گروهی ویندوز یا CSP غیر ادمین می‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50344 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/30 تعداد مشاهده: 820
سافت گذر